Header bidding

Торги заголовка-це нещодавно запущений програмний метод, який має великий потенціал. Ставки на заголовки допомагають видавцям монетизувати свій інвентар на найвищому рівні. Ідея торгів заголовка полягає в тому, що різні партнери по попиту одночасно роблять ставки на один і той же інвентар, маючи більше шансів для видавців збільшити свій дохід.

Чому HB:
Більше 75% західних видавців перейшли на монетизацію header bidding і знаходять цей спосіб набагато більш успішним і продуктивним для отримання більшої кількості грошей. Ефективне і активне використання методу торгів заголовка дає додаткові важливі переваги функції для видавців:
— збільшення доходів
— покращений вихід
— уникнення порожніх оголошень
— збільшений контроль

Тому, враховуючи наведені аргументи, весь світ перемикається на цю нову техніку монетизації (Header Bidding).

Проста інтеграція

Все, що вам потрібно зробити, це скопіювати/вставити 2 коду javascript, щоб почати використовувати ставку заголовка. Перший заголовок сайту, другий до сервера ad

Мінімальна затримка

Зміст вашого веб-сайту доставляє до реклами, забезпечуючи кращий користувальницький досвід

Більш високі тарифи заповнення

Чим більше покупців доступно, тим вища ймовірність заповнення всіх типів доступних запасів, включаючи як преміальні, так і залишкові (непродані) запаси.

Збільшений Контроль

Всі джерела попиту беруть участь в торгах одночасно, і ви можете контролювати, які джерела мають можливість брати участь у процесі торгів. Заголовок ставки коротко
Без імені-1.формат JPG
1. Запити паралель

2. Перший аукціон ціна

3. Автоматичне оголошення desigions сервера

4. Тільки 2 коду javascript інтеграція

5. Підтримка цієї функції ПЗ

6. Більш швидкі відповіді (compering «водоспад») цифрова реклама, незважаючи на масивну індустрію, побудовану для того щоб модернізувати її, все ще докучає неефективністю і розрізненістю. Програмний продаж може теоретично означати автоматизацію, але для підключення покупців до продавців як і раніше потрібно багато закулісної роботи.

З цієї реальності народжуються такі методи, як ставки на заголовки, один з багатьох способів, якими видавці намагаються отримати більше доходу від свого рекламного інвентарю. В той час як ідея була навколо на деякий час, прийняття набирає обертів, все більше рекламних технологій компанії створюють продукти навколо нього, і видавці шукають більше способів заробити гроші.

WTF є заголовок ставки?
Ставки заголовка, також відомі як попередні ставки або попередні ставки,-це передовий програмний метод, при якому видавці пропонують інвентар кільком рекламним бірж одночасно, перш ніж здійснювати дзвінки на свої сервери оголошень (в основному DoubleClick для видавців). Ідея полягає в тому, що, дозволяючи декількох джерел попиту робити ставки на один і той же інвентар одночасно, видавці збільшують свою прибутковість і заробляють більше грошей.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *