Меню Закрыть

Wmg International

В даний час WMG International працює з великим списком інструментів монетизації. Ключовою перевагою є наша робота на світових ринках.
В залежності від країни вашого сайту, Наша система (в режимі RTB) знаходить для нього найбільш ефективний інструмент монетизації. Цей процес сприяє збільшенню доходів.
Наша аудиторія: 1,3 млрд показів на місяць, включаючи настільний (69%) і мобільний трафік (31%).
Основне географічне положення: США, ЄС, країни СНД і Азії.
ЧОМУ ПАРТНЕР З НАМИ?
* Формати оголошень: instream, outstream, native ads, sticky та інші індивідуальні формати
* Ми працюємо з відомими видавцями з усього світу і більше 10 000 рекламодавців
* Використання прогресивних технологій, таких як ставки заголовка
* У Google, Facebook, Mail.Ru, myTarget, АОЛ є нашими офіційними партнерами. WMG inc, є міжнародним програмним агентством зі штаб-квартирою в Лос-Анджелесі, Каліфорнія, США та офісами в Києві, Україна.
Наша компанія дає можливість нашим видавцям забезпечити ефективну монетизацію цифрового трафіку.
Компанія WMG International допомагає нашим користувачам проводити рекламні кампанії на дисплеях, відео і мобільних пристроях (в інтернеті і додатках, тісно співпрацюючи з провідними програмними корпораціями, які збирають найбільш відомих і популярних рекламодавців. Хоча продовольча допомога становить невелику частину федерального бюджету США, вона є найважливішим виразом американських цінностей і інтересів з тих пір, як була використана для відновлення Західної Європи після Другої світової війни. Мільйони тонн вирощених в США і перероблених продуктів харчування були відправлені в десятки країн, допомагаючи 3 мільярдам людей за останні 60 років і сприяючи миру і процвітання допомогою програм, які підтримуються політиками по всьому політичному спектру. Зерна, пластівці, олія, квасолі, та інші товари відповідають неухильні федеральні якості і харчування та упаковані для того щоб витримати грубий регулювати і кліматичні умови.

Періодично лунають заклики змінити те, як Сполучені Штати надають продовольчу допомогу вразливим верствам населення. Однак зміни не завжди означають поліпшення. Наприклад, одним з часто пропонованих змін є ліквідація ринкової допомоги під назвою «монетизація».»Це процес, в якому неурядові організації або уряди країн-одержувачів продають товари продовольчої допомоги США через місцеві маркетингові системи для збільшення поставок. Потім НУО використовують отримані кошти для фінансування проектів у галузі продовольчої безпеки та розвитку сільського господарства.