Мосэнергосбыт

В рамках системної роботи з підвищення якості обслуговування жителів Москви і Підмосков’я АТ «Мосенергосбит» переходить на нові версії дистанційних клієнтських сервісів, на мосэнергосбыт личный кабинет клиента московская область. Після пілотного періоду в промислову експлуатацію введена нова версія особистого кабінету клієнта, який тепер називається» єдиний Особистий кабінет клієнта » (my.mosenergosbyt.ru). чому єдиний? Тому що крім інтерфейсу, який став більш сучасним і зручним, зміни торкнулися і безпосередньо функціоналу Сервісу: тепер з одного аккаунта користувач може управляти не тільки особовими рахунками АТ «Мосенергосбит», але і ТОВ «МосОблЕИРЦ» і регіональних операторів по поводженню з ТКО в Московській області. Для цього користувачеві необхідно авторизуватися, використовуючи номер мобільного телефону або e-mail, зазначені при реєстрації в попередній версії особистого кабінету, після чого прикріпити необхідний особовий рахунок відповідної організації. Якщо ж у користувача в попередніх версіях особистого кабінету АТ «Мосенергосбит «і ТОВ» МосОблЕИРЦ» був вказаний один і той же e-mail, то інтеграція особових рахунків двох компаній в один аккаунт відбудеться автоматично, і залишиться лише підключити особовий рахунок регіонального оператора ТКО.

Закладка Постоянная ссылка.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *